Názory klientů

Datum: 16.05.2018

Vložil: F.

Titulek: příprava

Děkuji za Vaší pomoc ke přijímacím zkouškám. Nejvíce mi pomohla technika kotvení. Jak jsem ji použil cítil jsem méně stresu. Feedback mi pomohl také, soustředění bylo velice důležité.
Velice děkuji .

Datum: 14.04.2018

Vložil: Radim

Titulek: DĚKUJEME!!!!

Moc děkujeme za péči skvělé paní Frankové. Její péče nebyla pouze pro ADHD syna, ale pomáhala celou dobu léčby celé rodině. Díky ní můžeme zase fungovat jako rodina a nebojím se s dětmi kamkoliv jet.
Syn je po léčbě mnohem šikovnější, více se soustředí a také téměř vymizel největší problém a tím byla jeho agresivita.

Datum: 15.11.2017

Vložil: DP

Titulek: Spokojenost

S přístupem paní Frankové jsem byl velmi spokojen. Doporučuji.

Datum: 03.09.2017

Vložil: Lukáš

Titulek: Poděkování

Nastoupili jsme na terapie Biofeedbacku s 12letým synem, kterému je diagnostikováno ADD s poruchou pozornosti. Spolupráce s paní Frankovou byla na velmi profesionální úrovni. Svými odbornými radami pomáhala nejen synovi, ale i nám rodičům. Po dvouleté spolupráci jsme si uvědomili jak nám velmi pomohla v nelehkých výchovně-vzdělávacích situacích. Nesmírně si vážíme, že jsme mohli se synem tuhle terapii a spolupráci absolvovat. Děkujeme tímto za pomoc a doporučujeme dalším rodinám tuhle skvělou osobu.

Datum: 07.06.2017

Vložil: Jirka B.

Titulek: :-)

Možná si pokládáte otázku, stejně njako já na začátku, zda vůbec do toho všeho jít?Rozhodnutí dělá každý sám za sebe. Dnes po několika měsících, dokážu odpovědět, že moje volba byla jednoznačně dobrá a jsem rád, že jsme využili všeho co nám bylo nabídnuto a nebylo toho málo.
Děkuji Vám touto cestou paní Franková za syna, sebe i celou rodinu.Přeji všechno dobré.Jirka

Datum: 05.02.2017

Vložil: JJ

Titulek: dospělý

Byl jsem velmi spokojen. Děkuji.J.J.

Datum: 18.10.2016

Vložil: v.v.

Titulek: přínos

Jsem matka rošťáka, která se nespokojila jen s tím, že byla vyslovena diagnóza.Lítání od jednoho specialisty k druhému téměř nic neřešilo.Stáli jsme na mrtvém bodě a nevěděli, co udělat, aby to bylo správně, kam jít, aby se to všechno někam posunulo, nejednou jsem byla zlá na sebe, na syna, na svět kolem a často jsem hledala cestičku, jak z toho všeho ven.
Náhodou se mi dostal do ruky kontakt na paní Frankovou.Před první návštěvou u ní byly pocity rozporuplné, protože jsem byla jako máma už unavená z návštěv někde v ordinacích. Dnes je to už nějaký ten měsíc, co paní Frankovou navštěvujeme a s výsledky, které jsem neočekávala, protože pracovala nejen se synem, ale podpořila i mně jako matku a rodiče, dokázala najít spolu se mnou řešení hlavně ke spokojenosti syna v dost náročných situacích, naučila jsem se zase umět vnímat své dítě a pracovat na tom,aby náš vztah někde neztroskotal díky problémům, které jsou spojené s ADHD. Velmi děkuji za podporu, za kus práce, co jsme se synem odvedli a která k něčemu byla:-).V.

Datum: 22.06.2016

Vložil: xxxxx

Titulek: Monika

Paní Frankovou mi doporučila kolegyně z práce, když mladší dcera Monika nastoupila do první třídy a najednou nevěděla kterou rukou má psát. Mimo jiné paní Franková zjistila, že u ní nebude docela v pořádku soustředění a pozornost, o čemž jsme se přesvědčili hned v první třídě. Na neurologii ji byla diagnostikována lehká forma ADHD. Tak jsme začli pravidelně navštěvovat o víkendech paní Frankovou. Vzhledem k tomu, že starší dcera je takové to vyloženě bezproblémové dítě, které zvládá ve škole všechno samo a nepotřebuje žádnou pomoc, nemohli jsme o to víc pochopit jak to že ani po několikerém opakování a neustálého učení si skoro nic nepamatuje. Nešťastná z toho byla hlavně dcera, která se hodně srovnávala s ostatníma spolužákama ve třídě a chtěla být tak dobrá jako oni, jenže bohužel i když jsme se neustále pořád něco učili, procvičovali a mnohdy končili v 9 hodin večer, výsledky byly mizerné. K paní Frankové jsme chodili 2 roky, Monika je nyní ve 3. třídě a výsledky se opravdu dostavily. Učení jde o hodně lépe a také známky ve škole se zlepšily a hlavně Monika už tak neroní slzy a nepláče, že všechno je na nic a ona je hloupá a do školy se nehodí. Díky paní Frankové jsme se hodně naučili i my rodiče, jak vůbec s takovým dítětem pracovat a učit se s ním. Děkujeme za vše.

Datum: 11.02.2016

Vložil: Karel

Titulek: Adhd dospělého

adhd se řeší nejen, ale často se vyskytuje i u dospělých i přes to, že si to příliš neuvědomují - jsou už nějak adaptovaní do života a fungují s tím. V mém případě bylo velkým problémem soustředění, roztřepená pozornost a z toho plynoucí produktivita, která neodpovídala vynaloženému snažení. Celé to pak souvisí i se ztrátou vůle. Sezení trvaly v součtu přibližně rok, nejprve intenzivnější, později udržovací fáze - přibližně 1 až 2x týdně. Na prvních několika sezeních nelze poznat velký rozdíl, člověk se se sebou učí pracovat, po krátké chvíli (v terminologii feedbacku je rozuměno 5 až 10 tréninků) se začnou dostavovat výsledky, které jsou nejprve krátkodobé v řádu nejprve hodin, desítek hodin, později se ale prodlužují a stávají se přirozeným stavem. Určitě se zlepšuje pozornost, celkově se zklidňuje "rozlítanost" myšlení a v mém případě neustálé "šrotování" mozku. Není špatné si přečíst i lékařský podklad o fungování mozku a jak jsou které vlny typické pro určitý stav mysli, popř. jak se nestandardní stavy promítají do chování člověka, osobně mi to dává větší důvěru v danou metodu. Můžu stoprocentně doporučit biofeedback i paní Frankovou, je dobře, že se k této možnosti dá dostat.
K.

Datum: 22.01.2016

Vložil: Renata Šotkovská

Titulek: Děkujeme za pomoc

Můj šikovný a bystrý syn byl bohužel také postižen dnes rozšířenou poruchou pozornosti, což jsme zaregistrovali vpodstatě hned po zahájení školní docházky (nyní je v 8. třídě ZŠ). Od druhé třídy jsme absolvovali všechno možné, jako i jiní rodiče, tak jak popisují v předchozích příspěvcích. Musím říci, že snaha byla velká, jak na straně rodičů i úžasné třídní paní učitelky, tak i syna samotného - nicméně výsledky nevalné. Předloni jsem v článku na internetu našla zmínku o biofeedbacku a cíleně začala hledat nějakou možnost jej vyzkoušet v našem okolí. Vzhledem k tomu, že vím, že když dva dělají totéž, není to totéž, snažila jsem se sehnat co nejvíce informací, referencí, názorů a nakonec zaklepala na dveře u paní magistry Frankové. Velice přínosné pro nás se synem bylo to, že jsme si mohli na první nezávazné schůzce nechat vysvětlit, ukázat a vyzkoušet o čem to vše je a ujasnit si, zda chceme s programem začít a hlavně vydržet až do konce, neboť to je běh na dlouhou trať. Na Biofeedback jsme chodili jeden rok, cca 1x týdně. Pokrok a to téměř skokový jsem zaregistrovala asi po půl roce, kdy se změnil přístup syna ke školní přípravě. Do té doby jsem totiž trávila i hodinu času tím, abych jej vůbec přesvědčila, že budeme do školy něco dělat a když už začal, často mu myšlenky utíkaly jinam.Třeba v polovině mé věty začal mluvit na úplně jiné téma, takže bylo vidět, že je myšlenkami někde úplně jinde. Byly chvíle, kdy už i jemu vadilo, že není schopen udělat jednoduchý úkol za pár minut, ale trápí se s tím dlouho a opravdu na něm byla vidět urputná snaha, nicméně nedokázal soustředěnost udržet. Po půl roce biofeedbacku, nejen že začal sám mít potřebu své školní povinnosti plnit, ale opravdu dokázal vydržet v soustředění i půlhodinu a déle. Syn je velmi bystrý a inteligentní, takže za tu půlhodinu se dokázal opravdu dobře naučit hodně věcí. Paní magistra nás varovala před krizí, která obvykle hrozí a je ji třeba překonat, nám se ale naštěstí vyhnula a druhý půlrok už jsme jen utužovali nové návyky. První známky zlepšení se objevily i na školních výsledcích. Je pravda, že konečné vysvědčení ještě nezaznamenalo výrazných změn, nicméně já jsem věděla, že zatímco dříve tam bylo hodně dvojek a trojek s odřenýma ušima, tak teď to byly spíše skorojedničky a skorodvojky. Nyní na pololetí už místo 8 trojek bude mít syn jen 3 nebo čtyři, také některé dvojky se zlepšily na jedničky. Extrémní změna nastala třeba v matematice, kdy z 3 na konci školního roku bude velmi krásná dvojka nyní v pololetí. Jednička utekla jen o pár bodů, ale pro mě je důležitější, že pololetní písemku napsal Vojta na 50 bodů z 50, takže opravdu dokázal vyeliminovat veškeré chyby z nepozornosti či zbrklosti.
Já i syn víme, že ještě jsou rezervy a že je ještě potenciál známky dále zlepšit, Vojta je i motivován, neboť příští rok bude skládat přijímačky na střední školu a věřím tomu, že se jeho pozornost ještě zlepší.

Moc děkujeme paní Frankové za pomoc, podporu, opravdu profesionální přístup a všem nerozhodným rodičům rozhodně vřele doporučuji.

Záznamy: 21 - 30 ze 55
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>